miércoles, 6 de febrero de 2008
PRESENTACIONS
A continuació feu una breu presentació de vosaltres: nom, edat, curs, procedència, ...
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
Aquest és un blog realitzat pels alumnes de la USEE com a eina d'aprenentatge de les noves tecnologies i com a font d'intercanvi